hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|بهره مندی 2800 نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر قم

قم|بهره مندی 2800 نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر قم

با پایان حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان قم در الشتر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از ارائه خدمات به ۲۸۰۰ نفر در روستاهای کم برخوردار بسطام از توابع استان لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ دکتر محمد گل فشان از اعزام کاروان 44 نفره سلامت هلال احمر استان قم به الشتر خبر داد و اظهار کرد: این کاروان سلامت، که با هدف خدمت رسانی به مردم کم برخوردار در منطقه بسطام، الشتر و سراب چنار و ۱۵ روستای آن، به این مناطق اعزام شده بود با خدمت رسانی به 2800 تن به کار خود خاتمه داد.

وی با اشاره به حضور پزشکان فوق تخصص و متخصصان در این کاروان بیان کرد: این کاروان متشکل از پرستاران و پزشکان فوق تخصص، ریه و داخلی و همچنین پزشکان متخصص اطفال، زنان و زایمان، دانپزشک و.... با امکانات و تجهیزات کامل به همراه دارو؛ راهی الشتر شده بوده و ضمن ویزیت رایگان 1700 نفر بالغ بر 15 میلیون تومان دارو در اختیار بیماران این مناطق قرار داد.

گل فشان با اشاره ارائه خدمات متنوع توسط این کاروان سلامت ابراز کرد: این برنامه که از فعالیت های ملی سازمان داوطلبان هلال احمر بود که با رویکرد درمانی، آموزشی، فرهنگی و حمایتی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این کاروان با مشارکت معاونت های داوطلبان و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم اجرا شد، تصریح کرد: ارائه آموزش های پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیردار و مهارت های زندگی به بیش از 500 نفر، و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی ویژه 600 تن از کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های این کاروان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: اجرای طرح نیابت و دیدار با سالمندان این مناطق، توزیع کمک های مردمی در قالب بسته های امدادی و حمایتی، پوشاک، مواد غذایی و بسته های بهداشتی از دیگر فعالیت های این کاروان سلامت به شمار می رود.

یادآور می شود؛ کاروان سلامت هلال احمر استان قم از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری در مناطق بسطام استان لرستان ارائه خدمت کرد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد